Friday, 15 January 2010

you are not suitable for me

hey.im not in the mood right now.guess what?i x dpt msk utk sbp.im way too sad right now.all of my friends,i mean those who got 8a's dapat pergi sbp.why they dont choose me.i really really want to go to sbp since im in standard 4.sigh,maybe ada hikmah di sebaliknya.i want to shift to another school right now.i really really hate that school.i cant wait anymore.i hope my father can give me to shift to another school.

90%budak melayu in my class dapat sbp such as ayna,syafiq,akmal,faiz nazim,shazana,hazwani n arina.congrats to them.school tdi pun macam x de mood.after my father text me that i didnt get to any boarding school n my friends dapat,i trus nangis.yeah,this is what i really really wanted.this is my dream n i didnt get any.nangis tu sampai satu hari pulak tu.memang macam nak pitam cause banyak sangat keluar air mata.urgh,if somebody yang ada orang dalam ke ape ke please help me cause i really really wanted to go to sbp since standard 4 lagi.please la.
to darling shazana n hazwani,jaga diri elok2 ya kat sana nnt.bila cuti nanti kita jumpa gak.i will always remember our memories together.so jgn nangis lg n think bout ur future guys.rezeki dpan mata terima je.jgn tolak,x baik tau.iloveuguyssomuch.banyak kenangan manis kita bersama.aku x kan lupa bila kita kumpul sama2 n gelak sampai satu sklh blh dengar.pergi giant sama2.buat kerja sama2.kenangan makan dekat koperasi.kenangan kita pergi tidur kat bilik kesihatan sampai dua kali.kenangan gaduh dengan kelas sblh.kenangan gossip tentang artis tu la artis ni la.kenangan cakap pasal politik.kenangan nyanyi sama2.kenangan suka dekat budak tu la ni la.kenangan tolong cikgu.kenangan kita gaduh.kenangan kita jumpa akim af.kenangan pergi pavi.kenangan 'undertable bread'.kenangan kita ambl pmr.kenangan di kem banyu manis n kem di sklh tu.kenangan berkhemah kat sklh.kenangan usha si K.macam2 ada.banyak sangat.lepas ni sape nak buat aku gelak dah.sape nak gossip dengan aku lagi.but,aku redha.aku relakan korang pergi cause this is ur future.so baik korang pergi.jangan risaukan tentang kiteorang kat sini.dari awal hingga akhir post ni aku teringatkan kenangan manis kiteorang dan dari tu jugak aku nangis sampai skrang.walaupun aku x sanggup biarkan korang pergi tapi aku terpaksa akur dengan keadaan itu.thanx for eveything guys.if aku ada buat salah apa2,maafkan aku.




rumah terbuka shaz

No comments: