Saturday, 14 April 2012

pinjaman mara

Ya Allah,satu satu dugaan datang kat aku sekarang ni.sedihnyaa hati bila jadi mcm ni.Aku tahu aku hanya perlu redha dan bertawakal je tapi aku tak tahu kenapa.aku rasa sangat sedih.first,result spm.aku tak boleh accept sebenarnya bila fizik aku b+.cita cita utk jadi seorang engineer dah musnah kat situ.then,slip spm hilang.tak tahu kat mana.tapi time tu aku banyak buat dosa.aku mencarut carut time slip hilang tu.then last ni,pinjaman mara utk biotek pulak.takkan aku nak korbankan cita cita aku lagi.ni impian aku.Ya Allah,aku harap sangat sangat aku dapat pinjaman mara ni.aku tak melepasi kedua dua syarat minimum.luar negara dan dalam negara.hati aku luluh,berkecai kecai tatkala lihat syarat minimum tu.air mata mulai membasahi pipi.

YA ALLAH,BANTUNILAH AKU YA ALLAH.AKU HARAP AKU DAPAT SANGAT PINJAMAN NI YA ALLAH.TOLONGLAH HAMBAMU YANG LEMAH NI YA ALLAH.

No comments: