Saturday, 17 March 2012

heyhihello,

lately ni aku rasa mcm tak happy sangat sangat.tak tahulah kenapa.banyak masalah berlaku.dgn tu dgn ni la.dgn resultnya next week.dgn family prblm.aku tak pernah cerita dgn sape sape pun masalah aku sbb aku tak suka bercerita.semua orang fikir aku happy setiap masa.tapi sebenarnya tak pun.aku pura pura rasa gembira padahal dalam hati aku rasa sedih sangat.aku buat orang gembira.aku cuba ceriakan orang.aku rasa gembira sangat sangat bila orang lain gembira ni.aku rasa sedih sekarang ni sbb orang layan aku macam hampeh tau.ingat aku tak ada perasaan ke.fikir la perasaan aku jugak.aku bangun tiap tiap pagi mesti mata aku bengkak.nak tahu kenapa?sebab aku menangis tiap tiap malam mengenangkan nasib aku ni.erm kali ni aku cuba untuk cerita kat orang.tapi aku takut derong tak faham perasaan aku ni.aku perlukan seorang kaunselor di sisiku ni.

No comments: